Start With Something New
A new blogger that doesn't know about anything and need advice from other people... yea that's me

Happy Birthday Suzian and Thara!!! xp

By Joey Ronald John Lee
Suzian sms saya hari hari sabtu lalu. Dia sms saya "Hye!! ari 2 nx wek im havinf b'day party at my hse dr jam 7.30-10pm.. d jmpt dtg ;-)". So, masa saya datang cuma si Thara dengan si Ian saja datang. Tidak apa la asal ada si Thara ok suda tue pasal banyak cerita kalau ada dia nie hehehe. Kebanyakan cerita kami pasal scout@pengakap. Biasa la pengakap daerah Sembulan punya cerita la. Siok-siok tengah bercerita sama si Thara dengan Suzian, tiba-tiba family dia panggil untuk potong kek. Wah kek coklat gitu.... sedap boss!!!


Thara dengan Suzian

Si Thara kena panggil oleh si Suzian untuk potong kek sama-sama. 27hb si Suzian punya birthday. Bisuk dia, 28hb birthday si Thara pula. Hehehe tua suda kamu nie ah....


Dari kiri ke kanan :
Saya (Joey xp), Thara, Ian, Bibiana? and Suzian


Ini family dia. Saya pun susah mau kasi list nama xp. Maybe kalau si Suzian tinggu nie blog baru la boleh dapat nama siapa-siapa dalam ini gambar.

Lepas saja potong kek dan sesi bergambar, saya ambil gambar ikan dalam akuarium dalam rumah dia la. Then dia minta izin dari abang dia untuk masuk dalam bilik ikan. So I was like.... huh??!! rupa-rupanya ada bilik ikan dalam rumah dia.

Tempat menternak ikan


Saya pun tidak tau apa nama ini ikan XP
 

3 comments so far.

  1. E-Tavasi 30 May 2008 at 7:46 pm
    Wahhh happy birthday Suzian dan Thara :) nice picture here :)
  2. Joey Ronald John Lee 30 May 2008 at 7:52 pm
    Thanks Etavasi xp
  3. Beth 31 October 2009 at 2:30 pm
    Waaa...Happy Belated Bday 2 Suzian...hohoho

Something to say?