Start With Something New
A new blogger that doesn't know about anything and need advice from other people... yea that's me

Post for fun!!

By Joey Ronald John Lee

I really2 miss this moment... well as we all know bila hari berganti hari, everything will change and tomorrow maybe something different sama ada lebih buruk atau lebih baik dari hari ini... What I can tell u all is that, March really2 a bad month for me. Want to know why? the reason is I think more than 4 times my friends kasi sakit hati saya. Tapi apa boleh buat la because we cannot control others people attitude and style. Yang pertama, kawan yang saya percaya membuat sesuatu perkara yang telah menghilangkan kepercayaan saya kepada dia. Adeh! sakit owh kena buat macam tue. Tambahan lagi apa yang dia buat telah menyebabkan saya kehilangan seorang kawan. Then the 2nd one is, someone from my college (aka my college friend) pandai2 pigi suruh saya tukar attitude. Suka hati saya la mau buat apa dalam kelas atau di luar. Itu attitude saya bukan kau! haiz... then the 3rd one happened this morning. Susah la penat2 saya bawa tue camera pigi class. Bayangkan bila anda angkat dua beg yang berat. Satu beg untuk buku2 dan peralatan tulis, then satu beg lagi untuk camera (DSLR + 3 jenis lens + battery sama memory card). Then dia pigi tarik2 lagi tangan saya, kalau terjatuh sanggup ka dia bayar? Bukan mau tembirang yang itu barang mahal la. Tapi untuk mendapatkan semua tue bukan senang... saya ambil masa lebih kurang 3 tahun untuk kumpul semua tue barang baru boleh dapat then dia pigi tarik2 kalau jatuh saya yang tanggung. Sometimes it's hard for me to express my angry feeling infront of my friends because not all people can take it when saya marah diorang. Haiz... apa2 saja la...

Anyway, Happy weekend to all of u

P/S : What is friendship all about if u are the one who spoil the friendship? Think twice...
 

2 comments so far.

  1. Joanne W 21 March 2009 at 2:55 pm
    joey! Cool down! haih... the adat berkawan like that la...
  2. Anonymous 4 April 2009 at 3:03 am
    Yau,lek la..free kau nanti steamboat kita..hohohohohoh!!!

Something to say?