Start With Something New
A new blogger that doesn't know about anything and need advice from other people... yea that's me

Can & Cannot ...WHY U SO JEALOUS??!!

By Joey Ronald John Lee
Ok ini pasal photography la konon hehehe. Saya salah seorang juga la dalam 'social communication' (SC) punya members. Tapi dalam ini SC ada undang-undang tentang tidak boleh ambil gambar di atas 'altar' sama depan 'altar'. So saya masih binggung la sebab kalau wedding selalu photographer tidak dapat ambil gambar masa pengantin sedang tandatangan 'agreement' disebabkan tidak boleh naik atas altar punya tempat. Ini post bukan mau protest atau apa. Cuma tertanya-tanya... jadi jangan salah sangka OK!!! hehehe.

Ok ini pasal nie orang pula. Saya tidak mau nyatakan nama, alamat rumah dia, nama parents dia, keluarga dia, jiran dia, nenek dia atau apa-apa detail pasal dia. Tapi yang saya panas kenapa la dia jeles sangat sama saya nie. Bayang kan kalau ada orang tiba-tiba mengata di depan mata kamu! (macam mana?) Ok dia mengata tentang kau didepan mata anda dengan orang lain. Dia cakap " Bah minta puji bah dia dengan camera dia... mentang-mentang dia ada camera SLR terus mau juga ambil gambar di sini". Persoalan dia, kenapa pula dia mau marah? saya kena bayar bah untuk ambil gambar di sana. Lagi pun kalau saya ambil gambar di sana dengan free pun, apa hak dia mau marah saya? adeh!!! bukan mau marah sesangat dengan dia nie tapi fikir la bah apa salah saya untuk ambil gambar sana? But nevermind... because God wants us to be passion and let them to say anything. "... I will bless those who bless you and I will curse those who curse you. Because through you I will bless the nation..." " ...never judge people and I will not judge you". So yea be happy Joey :)
 

1 comment so far.

  1. Anonymous 8 August 2008 at 4:56 pm
    Jan kau panas bah. Mimang tu babi tu.

Something to say?